2013. május 25., szombat

HAMUPIPŐKE


HAMUPIPŐKE

 

Most lebukott! Rajtakaptam! 

Pedig tudhatta volna, hogy reggelente számíthat rám. Szokásomhoz híven, hat óra tájban beléptem a fóliasátorba, ahol ő is lakik a cselédsoron. Itt van elszállásolva, ahol a többi szolga, akarom mondani élelemtermelő személyzet is meghúzhatja magát a hűvös éjszakákon. Nem lenne más dolga, csak nőni, növekedni, termőre fordulni mielőbb. Szórakozásról, kacérkodásról, mindenféle cicomákról szó sem volt, nem is lehetett. Erre mi fogad mikor betoppanok?? Úgy kiöltözött mint egy királylány, ki tudja honnan származó ékszerekkel aggatta magát teli, de annyira, hogy még a híres Salamon király, legdíszesebb ruhájában sem volt hozzá fogható. Nyilvánvaló, hogy valami bálban töltötte az éjszakát és úgy elvette az eszét a sok kérő, a sok keringő és rumba, hogy az időről teljesen elfeledkezett. Pedig hol van már a farsang! Szedte vette teremtette, hát ilyenkor kell hazajönni? Mivé lesz a világ, ha már a legutolsó paradicsompalánta is csillogó üveggyöngyökről és diadémokról álmodozik? S mit fog szólni a sok dísznövény, szegfű meg büdöske, akiket épp tegnap vettünk, hogy a kertet ékesítsék? Ilyen szerkó mellett labdába sem rúgnak, most mit tegyek, el fognak fonnyadni szégyenükben. Biztos azt képzelte, hogy majd elébe áll egy híres kertész, vagy fotós és felkéri, hogy legyen ő a bálterem szépe. Világhírről, gazdagságról ábrándozik! Majd adok én neki világhírt! Elő is kaptam a hétmérföldes ökogyülekezeti videokamerámat (amit épp erre a célra vásároltam a madáretetők árából) és jó alaposan körbefényképeztem a kis cafkát. Egy egész kis albumra való bizonyítékot gyűjtöttem, hogy ledérségét mindenki számára bemutathassam. Jól vigyázzatok, kit engedtek a sátratokba, mert ahogy az Írás is mondja Pál apostol Zsidókhoz írott levelének 13. fejezetében:  El ne hanyagoljátok a vendégszeretetet: amikor némelyek ezt gyakorolták, tudtukon kívül angyalokat láttak vendégül. 

   

 

További képek itt !


Üdv, hamarosan újra jelentkezem!