2013. június 17., hétfő

A műtét sikerült!

A MŰTÉT SIKERÜLT!

a beteg meghalt...

 

Egy újabb Jánusz arcú próbálkozásomról számolhatok be nektek. A nyár közeledtével a programok is sűrűsödnek, így különösebb előkészítés nélkül az alábbi felhívással fordultam a gyülekezet ifjúságához:
 
   Anyagyülekezetünk kb. 20 Km-re van Erdőkertestől és a két települést vadregényes földutak kötik össze a biciklizéshez elég veszélyes országutaktól távol. Jó lett volna a természetjárást sporttal, szabadtéri közös étkezéssel, énekléssel igazi ökogyülekezeti programmá szélesíteni. Ráadásul nem csak a magam gyülekezetét hívtam, más gyülekezeteknek is küldtem meghívót, mert (hogy a mézet cukrozzam) úgy terveztem, budapesti gyülekezetek tagjai a jó vonatközlekedést kihasználva könnyen csatlakozhattak volna hozzánk és egyúttal az ökogyülekezeti mozgalom filozófiájával is megismerkedhettek volna a tábortűz mellett. Egy dolog nem stimmelt és az az időpont. Épp erre a napra estek ugyanis  a ballagások, mindenki vagy maga ballagott, vagy a máséra volt hivatalos. Mivel azonban máskor meg nekem nem volt alkalmas, (korábban pedig az eső akadályozott) úgy döntöttem nem változtatok, aki bújt bújt, aki nem nem, én megyek! Kilenckor a templom előtt csak magammal találkoztam, így a szalonnasütésről közfelkiáltással lemondtunk. Az interneten található műholdkép alapján pontos útvonal-tervet készítettem, és nekivágtam. Gyönyörű volt az idő, hétágra sütött a nap, de utam nagyrésze erdei ösvényen vezetett, szóval ez sem volt probléma. Nem kellett sietnem, a cél tényleg a természet szépségének átélése volt, így teljesítménykényszer nélkül, fotózással, kényelmes tempóban haladtam a cél felé. Mondanom se kell, elfogadva a tényeket, felszabadult örömmel gurultam be Váchartyánba, ahol vonatra szálltam és hazamentem.
Képeimet ITT lehet megtekinteni, ízelítőül egy felvétel:

 Remélem "sikertelenségem" ellenére is kedvet csináltam nektek hasonló programok szervezéséhez! Nem kell lemenni a térképről, hogy szépséggel, harmóniával találkozzunk, elég ha nyitott szemmel járunk a bennünket körülvevő világban.